Klantenservice

We helpen je graag met het plaatsen van je bestelling of andere vragen met betrekking tot onze producten. Als je het antwoord niet kunt vinden of nog ergens over twijfelt kun je ten alle tijden mailen naar klantenservice@store85.nl. We zullen je vraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Betalen en verzenden

Betaling vindt altijd plaats voor levering van je bestelling, behalve bij de optie Afterpay. Bij ons kun je betalen via IDEAL, PayPal, Mister Cash, bankoverschrijving, Afterpay of met Creditcard. Bestellingen geplaatst op maandag t/m vrijdag vóór 14.00 uur worden dezelfde dag nog verzonden. Mocht je een bestelling op vrijdag ná 14.00 uur plaatsen of in het weekend, dan wordt je bestelling op de eerst volgende werkdag aangeboden bij PostNL. Alle artikelen zijn direct leverbaar, tenzij anders aangegeven. Voor België, Luxemburg en Duitsland geldt een levertijd van 2 werkdagen

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)   
AfterPay voert voor www.store85.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

De servicekosten voor gebruik van Afterpay zijn € 0,95.

 

Hoeveel verzendkosten betaal ik in Nederland?

Reguliere (brieven)post via PostNL | € 2,50 | levertijd 1 tot 3 werkdagen (zonder track&trace)
Reguliere brievenpakketpost via PostNL | € 2,95 | levertijd 1 tot 3 werkdagen (met track&trace)
Pakketpost via PostNL | € 4,95 | levertijd 1 werkdag (met track&trace)

Hoeveel verzendkosten betaal ik in België, Luxemburg en Duitsland?

Pakketpost via PostNL | € 7,95 | levertijd 2 werkdagen (met track&trace)

Bestellingen vanaf € 75 worden gratis geleverd.

De levertijden zoals hierboven vermeld zijn een indicatie. Op basis van deze gegevens kunnen wij je geen garantie geven met betrekking tot de leveringsdatum. Je ontvangt een email met track&trace nummer zodra Store85 de bestelling bij PostNL heeft aangemeld.

Ruilen en/of retourneren

Voldoet het artikel onverhoopt toch niet aan jouw verwachting, dan bestaat de mogelijkheid het artikel retour te sturen.

  • Meld je retourzending door vooraf een mail te sturen naar klantenservice@store85.nl.
  • Stuur het artikel in perfecte conditie weer terug incl. de originele verpakking van het product en degelijk verpakt in de originele verzenddoos/envelop waar de artikelen oorspronkelijk mee zijn verzonden.
  • Store85 behoudt zich het recht om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd of de verpakking onzorgvuldig is geopend of beschadigd geraakt is.
  • Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen zullen niet door Store85 worden gecrediteerd.
  • Stuur het pakketje binnen 14 dagen na ontvangst retour (op jouw eigen kosten).
    Store85 is niet aansprakelijk voor vermiste retourzendingen. Wij adviseren je retourzendingen altijd met track&trace of aangetekend te versturen.
  • Store85 behoudt zich voorts het recht voor retourzendingen om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren of een tegoedcode aan te maken wanneer de artikelen niet binnen 14 dagen na aflevering van de bestelling zijn geretourneerd.
  • De retourzending dient voorzien te zijn van (een kopie van) de factuur of pakbon met daarop vermeldt je IBAN bankrekeningnummer waarop het aankoopbedrag kan worden teruggestort. Omcirkel op de (kopie) factuur/pakbon welke producten retour worden gezonden en of je een ander product wenst te ontvangen of dat je het aankoopbedrag terug wilt ontvangen.
  • Het bedrag zal binnen enkele dagen na ontvangst van het artikel terug gestort worden op jouw rekening.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@store85.nl of het klachtenformulier op de pagina Klachten in te vullen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Algemene voorwaarden

Op al onze producten en diensten zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.
Bekijk/download de voorwaarden hier.

Privacy policy

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op de pagina Privacy policy laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.
Bekijk de volledige privacy policy hier.